با سلام 

از امروز وبلاگ جدید من رسما شروع به نوشتن کرد تو این وب حرف دلم و یا حرف دل تمام عاشقها رو میزارم بلکه بتونیم از طریق نوشتن کمی خودمون رو خالی کنیم. 

برای شروع چندتا از متنهای خودم رو انتخاب کردم چون تو این شرایط حداقل خودمو تخلیه میکنم 

ادرسش تو لینک به اسم راز گل سرخ هست  

من و دل هردومون بی همزبونیم 

 مادوتا معنی دردو میدونیم 

  کسی از ما نپرسیدونفهمید 

  کدوممون دل و بی دل کدومیم 

الهی بشکنه هر کی شکستم 

دل صدپارمو دادش به دستم 

الهی هیچکسی تنها نباشه 

اگه باشه تو این دنیا نباشه 

  

مبحث چهارم :
 

بعد یا نمای اجتماعی :
خصوصیات فرد که در جامعه نمایان می شود که در سه زمینه گنجانده می شود                                                                                                                          
 ۱ ــ زمینه طبقاتی :: 

فرد در چه طبقه مالی (( پایین یا فقیر ؛ متوسط ؛ بالا یا ثروتمند )) زندگی می کند همچنین (( خانواده مدرسه محله و شهر ))قبلا در چه زمینه طبقاتی بوده وحالا در کدام است
هر فرد این زمینه را طوری تعریف می کند دیدگاهش نسبت به آنها مهم است                                                                                                                            ۲ ــ زندگی خانوادگی :: 

هر فرد در خانواده ای بزرگ یا کوچک زندگی می کند رابطه اش با والدین ؛ تاثیر والدین بر او ؛ زنده یا نبودن والدین ؛ باهم بودن یا نبودن آنها ؛ و همینطور رابطه اش با خواهر و برادرانش ؛ و...        ۳ ــ شغل ::  

شاغل هست یا نه اگر شاغل است هدفش از کار ؛ نوع کار ؛ طرز برخوردش با کار ؛ در کل خصوصیت کاریش همانطور که دیده می شود این نما کمک می کند تا راحت تر به خصوصیت اجتماعی افراد پی ببریم
<<
پایان ۴>> 

 نامت را به من بگو دستت را به من بده
حرفت را به من بگو
قلبت را به من بده ...


 

مبحث سوم

             بعد ((نمای)) جنسی :
این نما یا بعد به طرق مختلفی تعریف می شود من سعی میکنم راحت ترین آن را بین کنم به همراه علایم آن
ظاهر کلی هر فرد را گویند : جنسیت ((زن یا مرد ))؛ سن ؛ وزن ؛ قد ؛ رنگ پوست ؛ مو ؛ چشم و... در کل هر نوع مشخصه طبیعی ((نقص )) مانند: خوش سیمای یا زشتی ؛ تمیزی یا کثیفی ؛ ژولیدگی یا آراستگی ؛ سلامتی یا بیماری .. و کلا هر چیز که در برخورد اول دیده و فهمیده می شود حتی : راه رفتن ؛ لباس پوشیدن ؛ صدا ؛ شنوایی ؛ بینایی ؛ وضعیت مالی ؛ ساعت ؛ کفش ؛ جوراب ؛ نو یا کهنگی وسایل و...همانطور که میبینید ما در زندگی با خیلی از این علایم روبه رو میشیم ولی بی توجه هستیم
چرا بعضی ها خوش لباس و خوش آرایشند و چرا بعضی ها بلعکس؟؟
چون نوع و رنگ وسایل این چنینی بستگی به دو عامل مهم دارد
یکی شرایط آب و هوای و مهمترین انتخاب رنگ مناسب
کسانی که در انتخاب رنگ موفقند خوش تیپ و خوش آرایش ((زیبا-خوشکل))به نظر می آیند و بلعکس
بعضی ها هم به دلیل مشکلی که بیشتر روحی است و بعدا در موردش صحبت می کنیم نا موفقند
این بعد را با یک جمله تمام می کنم
هر رنگی با رنگی زیبا می شود و آن رنگ رنگی نیست جز مکملش
<<پایان ۳>>