مقدمه

                              به نام انکه جان و جانان را افرید

 برای خواب معصومانه عشق 

         کمک کن بستری از گل بسازیم 

                  برای کوچ شب هنگام وحشت 

                          کمک کن با تن هم پل بسازیم            

باعرض سلام   : 

خوشحالم که تنونستم دوباره اینجا باشم 

بیشتر خوشحالم که تعدادی از دوستان خوب و جدیدی که تازه با هم آشنا شدیم رو اینجا میبینم 

در مورد وبلاگم بگم 

من از سال۸۳ تاسیسش کردم ولی نتونستم خوب ادارش کنم یه بحث گذاشتم که ناتموم موند. 

تصمیم گرفتم که دوباره مبحث ازدواج رو از اول شروع کنم 

امیدوارم موثر واقع بشه 

مبحث اول  

من قبل از اینکه شروع کنم باید بگویم که هیچ صحبتی بدون همفکری وهمکلامی به نتیجه مطلوبی نمی رسد  

قبل از هر چیز ما بایید معنی کامل و جامعی از ازدواج را بدونیم 

 اکثریت جوانان چه دختر وچه پسر فکر میکنندیاازدواج را چنین می پندارن  که وقتی به کسی علاقه مند شوند و با او زندگی مشترکی ترتیب را بسازنند

ولی در کل معنی واقعی ازدواج را نمیدانند  واین معنی کاملی از ازدواج نیست

 ازدواج شروع زندگی مشترک است ولی هدف از زندگی مشترک چیست ؟ بیایید کمی ریزه تر به مساله نگاه کنیم  

ما برای چه ازدواج می کنیم؟ 

 چه زمانی برای ازدواج مناسب است؟ 

 اصلا ازدواج از چه چیز ناشی می شود؟ 

 وقتی بتوانیم به این سوالات پاسخ درستی بدهیم آنوقت از زندگی مشترک و ازدواجمان لذت میبریم 

 در آن صورت زندگی خواهیم داشت که دیگران حسرت آنرا می خورند  

اکثرا پدرومادرها میگویند فلانی اگر زن بگیره یا شوهر کنه از شز خیلی مسایل دست بر می دارد و اهل زندگی میشود 

 راستی اینطور است مگر تا به حال زندگی نمیکردیم؟  

اجازه بدید ادامه این صحبت به هفته آتی بیافتد تا هم شما سروران برای سوالات گفته شده جوابی مناسب بیابید  

خواهشمندم جوابهایتان را بگوید تا منرا در ادامه این مهم یاری برسانید  

 

                                    

                   کمک کن سایه بونی از ترانه 

 

                  برای خواب ابریشم بسازیم 

                      کمک کن با کلام عاشقانه 

                        برای زخم شب مرحم بسازیم

 

نظرات 3 + ارسال نظر
منصور دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 01:59 ب.ظ http://aledara.blogfa.com

سلام دوست خوب خیلی مطالب خوبی نوشتی

جز حقیقت چیزی دیگری نیست امید وارم تصمیم که

گرفتی به پایان برسانی همه چیز پشت کار می خواهد

شما هم که الحمدولله داری پس موفق می شی

صعی کن جز حقیقت چیزی نباشه شاید حقیقت تلخ باشه

ولی امید وارم که خریدار باشه

در ضمن اگر اجازه بدی پیوند بزنم شما هم اگر قابل دونستی

پیوند بزن بنام دل شگسته ممونم شاد باشی همیشه

همسا جمعه 15 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 04:38 ب.ظ http://soootedelan.blogfa.com

سلام
ممنون که بهم خبر دادی
خیلی عالیه کاری که داری میکنی امیدوارم موفق باشی
لبت خندون دلت شاد
خوش باشی

سلام
خوشحالم که بازم میبینمت
نمیگی یه سری از دوستانت نگران میشن بی خبر میزاری میری
ولی واقعا خوشحال شدم دیدم اومدی

حسام چهارشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام من مطلبت را نخوندم ولی نظربقیه را خوندم ومثل بقیه برای شما ارزوی موفقیت دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد