با سلام 

از امروز وبلاگ جدید من رسما شروع به نوشتن کرد تو این وب حرف دلم و یا حرف دل تمام عاشقها رو میزارم بلکه بتونیم از طریق نوشتن کمی خودمون رو خالی کنیم. 

برای شروع چندتا از متنهای خودم رو انتخاب کردم چون تو این شرایط حداقل خودمو تخلیه میکنم 

ادرسش تو لینک به اسم راز گل سرخ هست  

من و دل هردومون بی همزبونیم 

 مادوتا معنی دردو میدونیم 

  کسی از ما نپرسیدونفهمید 

  کدوممون دل و بی دل کدومیم 

الهی بشکنه هر کی شکستم 

دل صدپارمو دادش به دستم 

الهی هیچکسی تنها نباشه 

اگه باشه تو این دنیا نباشه 

  

مبحث چهارم :
 

بعد یا نمای اجتماعی :
خصوصیات فرد که در جامعه نمایان می شود که در سه زمینه گنجانده می شود                                                                                                                          
 ۱ ــ زمینه طبقاتی :: 

فرد در چه طبقه مالی (( پایین یا فقیر ؛ متوسط ؛ بالا یا ثروتمند )) زندگی می کند همچنین (( خانواده مدرسه محله و شهر ))قبلا در چه زمینه طبقاتی بوده وحالا در کدام است
هر فرد این زمینه را طوری تعریف می کند دیدگاهش نسبت به آنها مهم است                                                                                                                            ۲ ــ زندگی خانوادگی :: 

هر فرد در خانواده ای بزرگ یا کوچک زندگی می کند رابطه اش با والدین ؛ تاثیر والدین بر او ؛ زنده یا نبودن والدین ؛ باهم بودن یا نبودن آنها ؛ و همینطور رابطه اش با خواهر و برادرانش ؛ و...        ۳ ــ شغل ::  

شاغل هست یا نه اگر شاغل است هدفش از کار ؛ نوع کار ؛ طرز برخوردش با کار ؛ در کل خصوصیت کاریش همانطور که دیده می شود این نما کمک می کند تا راحت تر به خصوصیت اجتماعی افراد پی ببریم
<<
پایان ۴>> 

 نامت را به من بگو دستت را به من بده
حرفت را به من بگو
قلبت را به من بده ...


 

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:38 ق.ظ http://www.hamrah86.blogfa.com

گل سرخ من سلام

ممنون که سر زدی

من شما را لینک کردم

شما هم منو به اسم

دفتر من

لینک کن ممنون

یاحق

دیوونه دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 08:22 ب.ظ http://www.majid100.blogfa.com

سلام وبلاگت خوبه ولی فکر کنم کمی واسه خوبتر شدن جا داره . به دهکده تنهایی و فقیرانه ما هم سری بزن تا عطر نگاهت، فضای کلبه منو معطر کنه . پس چشم به در میدوزم و منتظرت می مونم می دونم که میای .
تو اگه بارانی پس بر بیابان ما هم ببار شاید شاهد رویش گلهای پونه باشم منتظرتم و با چشمهای خون آلود خیره به در می نشینم تا بیایی با اجازت شما رو لینک کردم اگه اومدی در رای گیری من شرکت کن برام خیلی مهمه ممنون

دختر خورشید دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 11:41 ب.ظ http://sungirls2.blogfa.com/

هیچ میدونی با تو بودن برام قشنگترین آسایشه؟

با تو بو دن برام خود آرامشه

میدونم که میدونی دوریت برام مثل مصیبته

اینو هم خوب میدونی که گاهی دلم بد جور می گیره

هوای با تو بودن میکنه

شبا که فقط اشک می ریزم راستش و بخوای همش خدا خدا میکنم که

وقت این نرسه که من و تو از هم جدا بشیم...

اینو میدونی عزیز من ، که دل من دیگه طاقت دوریت و نداره ؟

اینو میدونی عزیزمن خدا عاشقا رو دوست داره

پس بیا با هم دعا کنیم از ته دلمون خدا رو صدا کنیم

که تا آخر ش بمونیم مال هم

ما رو خدا نکنه از هم جدا

همیشه باشیم تو صف عاشقا


سلام
وبلاگ زیبایی داری به من هم یک سری بزن

احسان سه‌شنبه 2 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:57 ق.ظ http://eshgheparzade2009.blogfa.com/

سلام راز گل سرخ
خوبی عزیز
وبلاگ زیبایی داری
من شمارو لینک کردم
منو با اسم عشق پر زده لینک کن
موفق باشی

مصطفی.اشک یخی جمعه 5 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 07:37 ب.ظ

سلام امید وارم منو شناخته باشی. با اجازه وبلاگت را از روی وبلاگ همسا برداشتم. تبریک میگم وبلاگت قشنگ و خوندنیه . امیدوارم موفق باشی.

مهسا سه‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 01:19 ق.ظ

سلام به همه اونایی که طعم تلخ جدایی رو چشیدن.
اره جدایی یه کابوسه، یه بغض که هیچوقت نمیشکنه...
عشق من رفت و راهی برای بازگشت ندارم.
برام دعا کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد