مبحث سوم

             بعد ((نمای)) جنسی :
این نما یا بعد به طرق مختلفی تعریف می شود من سعی میکنم راحت ترین آن را بین کنم به همراه علایم آن
ظاهر کلی هر فرد را گویند : جنسیت ((زن یا مرد ))؛ سن ؛ وزن ؛ قد ؛ رنگ پوست ؛ مو ؛ چشم و... در کل هر نوع مشخصه طبیعی ((نقص )) مانند: خوش سیمای یا زشتی ؛ تمیزی یا کثیفی ؛ ژولیدگی یا آراستگی ؛ سلامتی یا بیماری .. و کلا هر چیز که در برخورد اول دیده و فهمیده می شود حتی : راه رفتن ؛ لباس پوشیدن ؛ صدا ؛ شنوایی ؛ بینایی ؛ وضعیت مالی ؛ ساعت ؛ کفش ؛ جوراب ؛ نو یا کهنگی وسایل و...همانطور که میبینید ما در زندگی با خیلی از این علایم روبه رو میشیم ولی بی توجه هستیم
چرا بعضی ها خوش لباس و خوش آرایشند و چرا بعضی ها بلعکس؟؟
چون نوع و رنگ وسایل این چنینی بستگی به دو عامل مهم دارد
یکی شرایط آب و هوای و مهمترین انتخاب رنگ مناسب
کسانی که در انتخاب رنگ موفقند خوش تیپ و خوش آرایش ((زیبا-خوشکل))به نظر می آیند و بلعکس
بعضی ها هم به دلیل مشکلی که بیشتر روحی است و بعدا در موردش صحبت می کنیم نا موفقند
این بعد را با یک جمله تمام می کنم
هر رنگی با رنگی زیبا می شود و آن رنگ رنگی نیست جز مکملش
<<پایان ۳>>

نظرات 3 + ارسال نظر
تیــــک تـــــاک شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 09:54 ق.ظ http://mahtak65.blogfa.com

ســـــــلام خوبید

من اولین باره که به وبتون سر میزنم

مطالبتون خوبه درباره چیزایی حرف میزنید که در زندگی میشه به کار گرفت

بازم میام واز مطالبتون استفاده میکنم

دستتون درد نکنه موفق و پیروز باشید

در پناه حق

آشنا ولی مسافر یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام
خسته نباشید
ممنون از نوشته های قشنگتون

چهارشنبه 3 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 04:29 ب.ظ

سلام

خسته نباشید راز گل سرخ

وبلاگ خوبی خواهد شد اگه هم محبت کنن و شریک باشن به نظر من کار زیاد داره ولی نتیجه جالب میشه (;


موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد